مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» به سینما می‌آید/ شاکردوست با «یادگار جنوب»؛ یک هفته دیرتر 

18:06 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۳۴۱
مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» به سینما می‌آید/ شاکردوست با «یادگار جنوب»؛ یک هفته دیرتر 
در دهمین جلسه شورای صنفی نمایش قرارداد سرگروهی دو فیلم «پول و پارتی» ساخته سعید سهیلی و «ساعت ۶ صبح» ساخته مهران مدیری ثبت شد. 

خبرگزاری میزان - دهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۰ تیر در سازمان سینمایی برگزار شد و شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد. 

بر این اساس فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی پخش «شایسته فیلم» و فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی با پخش «فیلمیران» از فردا چهارشنبه ۱۳ تیرماه روی پرده می‌روند. 

همچنین با درخواست پخش‌کننده فیلم سینمایی «یادگار جنوب» برای تعویق یک هفته‌ای اکران این فیلم موافقت و مقرر شد «یادگار جنوب» از ۲۰ تیر روی پرده برود. 

«ساعت ۶ صبح»  دومین فیلم سینمایی مهران مدیری پس از «ساعت ۵ عصر» است و سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

فیلم سینمایی «پول و پارتی» نیز شانزدهمین ساخته سعید سهیلی است که به تهیه‌کنندگی سینا مهراد ساخته شده است. ساعد سهیلی و پردیس احمدیه بازیگران اصلی این کمدی رمانتیک هستند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *